Psycholożka biznesu, asesor, trenerka rozwoju indywidualnego, coach/mentorka. Absolwentka dwóch kierunków studiów: Marketing and Management na polsko-amerykańskiej uczelni National-Louis University oraz Psychologii na Uniwersytecie SWPS. Wykładowczyni na studiach MBA w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Prowadzi badania w zakresie rywalizacji i kooperacji kobiet w biznesie.
Pracuje z menadżerami na całym świecie. Specjalizuje się w kompleksowym rozwoju pracownika – od diagnozy kompetencji po dalsze działania rozwojowe, zwłaszcza w obszarze kompetencji miękkich, w tym: skutecznego przywództwa (kompetencje liderskie), radzenia sobie w sytuacjach trudnych, wprowadzania i zarządzania zmianami w organizacji, zarządzania zespołem (psychologia zarządzania), wykorzystywania technik coachingowo-mentoringowych. Wypracowała ponad 5000 godzin indywidualnych spotkań coachingowych, przeprowadziła ponad 900 badań kompetencji metodą Assessment/Development Center.
Jest współautorką książki „LIDER (NIE)IDEALNY. 14 lekcji skutecznego przywództwa”.